میم

یک رسانه شخصی برای اشتراک حسی که روزی خوب بود

یک رسانه شخصی برای اشتراک حسی که روزی خوب بود

میم

من یک مهندس برق ساده‌ام که دوست داره وقتی مُرد، ازش یه تفکر باقی‌ بمونه. روزی دو روزی یه چس‌ناله‌ای می‌کنم اینجا... بمونه تو تاریخ شاید یه روزی یکی یادی کرد و رفت...

03.04.98

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۶ ب.ظ
درس تخصصی الزامی پاس کردن لذت بخشه! مخصوصا اگر رشته‌ت برق باشه...
یکی دیگه هم پاس شد به یاری حق و اینکه عمیقا از افتادن نجفی خوشحالم با اینکه دلبر می‌گه خیلی انسانی نیست! اما عمیقا خوشحالم و این خوشحالی رو نمی‌تونم پنهون کنم.
شاید دلبر نمی‌دونه من چی کشیدم! شایدم می‌دونه ولی می‌خواد من همون میم بمونم.
قدمای آخر دانشگاهه... خیلی زود ۵ سال گذشت از دفتر عمر و شاید دم دمای پروژه جدیدتری باشیم... و چه بسیارند پروژه‌ها!
حالم امروز با نمره‌ی ۱۳ای که گرفتم و فقط خودم می‌دونم این نمره‌ی خودمه خیلی خوبه! حالتون خوب! اگر دلتون خواست شما هم حال خوبتون رو بنویسید... هرچند تعداد کسانی که می‌بینن، وقت می‌ذارن کمه ولی همین که دور هم حالمون خوب باشه کافیه.

این روزنامه‌ها که به قوت خودشون باقی‌اند ولی شاید از این به بعد یکم تخصصی‌تر تو الکترون هم بگذرونم... دوست داشتید یا علاقمندی پیدا کردید معرفی کنید!
  • میم

نظرات  (۱)

5 سال از عمر رفت، 5 سال تجربه جدید کسب شد :)
پاسخ:
تا بوده همین بوده! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی